Гарантія, обмін та повернення

Гарантія

Інтернет-магазин взуття “Елегант” надає гарантію 30 діб на виявлення фабричних недоліків.

Гарантійний термін — це термін, протягом якого продавець бере на себе обов’язок заміни відповідної продукції або її безкоштовного ремонту у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з провини виробника.

Гарантійний термін експлуатації взуття починається з дня продажу через роздрібну мережу, інтернет-магазин або з початку сезону:

  • Зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня.
  • Літній сезон — з 15 травня по 15 вересня.
  • Весняне-осінній сезон — з 15 вересня по 15 листопада; з 15 березня по 15 травня.

Гарантія на взуття придбане не в сезон (наприклад, на розпродажі) починається з дати початку наступного сезону, який відповідає придбаній парі взуття.

У разі виявлення недоліків протягом встановленого терміну, магазин діє згідно р.1 ст.8 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Якщо ви зробили покупку в Інтернет-магазині “ЕЛЕГАНТ”, то в разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну, Вам потрібно надіслати лист з фотографіями дефектів на електронну адресу info@elegantshoes.com.ua. При підтвердженні дефекту з провини виробника, Інтернет-магазин взуття “Елегант” зобов’язується діяти відповідно до статті 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.

У разі закінчення гарантійного терміну, звернення з приводу недоліків не розглядаються.

Купуючи товари у нас, Ви погоджуєтеся з рекомендаціями по догляду і порядком експлуатації, а також гарантійними термінами. Порушення та невиконання правил і умов експлуатації веде до втрати права на гарантійних забов’язань продавця перед покупцем.

Перелік дефектів шкіряного взуття, які виявляються внаслідок порушення умов експлуатації споживачем:

  • Механічні пошкодження (опіки, порізи, подетрості, проколи);
  • деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших рідин;
  • ремонт, крім заміни набойок і приклейки профілактичних підметок;
  • носіння взуття не в відповідний сезон.

Обмін та повернення

Після отримання замовлення чи покупки, покупець має право на повернення і обмін товарів належної якості відповідно до ст. 20 “Закону про захист прав споживачів”.

Товар можна повернути або обміняти:

  • Протягом двох тижнів з моменту покупки.
  • Товар не повинен мати пошкоджень та мати оригінальний вигляд.
  • При поверненні товару потрібно надати чек, який був отриманий у магазині або у пакунку з товаром при Інтернет-замовленні.
  • Товар повинен мати оригінальне пакування.

У разі недотримання цих вимог, товар на обмін та повернення не приймається!

Обмін та повернення при замовленні у Інтернет-магазині Елегант

Якщо клієнт вже після отримання Новою Поштою, через деякий час, але не більше ніж 14 діб після покупки, бажає зробити обмін товару, то існує зручна і проста процедура обміну: клієнт відправляє Новою Поштою товар, що хоче обміняти за свій рахунок, після цього магазин відправляє необхідний товар клієнту безкоштовно.

Якщо товар на який обмінюється має більшу вартістю, клієнт доплачує необхідну суму при отриманні на Новій Пошті, якщо має меншу вартість — магазин відправляє гроші переказом на вказану банківську картку або грошовим переказом Новою Поштою.

Ви можете відмовитися від вашого замовлення з будь-якої причини і повернути товар належної якості (взуття не ношене, має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не рахуючи дня покупки.

Повернення коштів клієнту здійснюється протягом 7 днів з моменту розірвання договору, згідно зі  ст. 8 “Закону про захист прав споживачів”.

Моментом оплати вважається:

  • оплата післяплати у службі доставки “Нової Пошти”;
  • зарахування грошових коштів на безготівковий рахунок.

Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:

Ви вибрали оплату готівкою  (У відділенні “Нової Пошти” або кур’єру при отриманні замовлення). Для цього достатньо вказати накладений платіж (вартість товару по чеку) при відправці повернення у відділенні “Нової Пошти”.

Кур’єр при отриманні перевірить товар на відповідність вимогам належної якості і відправить Вам суму (оплата переказу грошових коштів здійснюється за рахунок клієнта) післяплатою. Ви зможете забрати суму в тому ж відділенні, з якого було зроблено повернення.

Ви вибрали оплата по безготівковому розрахунку. При відправці повернення товару у відділенні “Нової Пошти”, післяплата не вказується. Сума за чеком буде повернута на карту, з якої був здійснений платіж, після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості.

Будь ласка, зверніть увагу, що в будь-якому випадку, коли Ви відправляєте повернення необхідно передзвонити і повідомити консультанту Інтернет-магазина “Елегант”: номер Вашого замовлення, артикул, який повертаєте, і номер ТТН (товарно-транспортна накладна) .

Ми також просимо Вас зателефонувати, щоб максимально швидко здійснити повернення грошових коштів.