Гарантія, обмін та повернення

Гарантія

Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів” інтернет-магазин взуття “ЕЛЕГАНТ” та магазин взуття “ЕЛЕГАНТ” (Продавець) та Виробник надають гарантію на взуття зі шкіряним верхом не менше 30 днів (гарантійний термін) на виявлення фабричних недоліків.

Гарантійний термін — це термін, протягом якого Виробник та Продавець бере на себе обов’язок заміни відповідної продукції або її безкоштовного ремонту у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з провини виробника. Якщо ремонт або заміна не може бути виконана, покупець може вибрати інший товар, який є у наявності або повернути гроші у межах цього терміну.

Гарантійний термін експлуатації взуття починається з дня продажу через роздрібну мережу, інтернет-магазин або з початку відповідного сезону:

  • Зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня.
  • Літній сезон — з 15 травня по 15 вересня.
  • Весняне-осінній сезон — з 15 вересня по 15 листопада; з 15 березня по 15 травня.

Гарантія на взуття придбане не в сезон (наприклад, на розпродажі) починається з дати початку наступного сезону, який відповідає придбаній парі взуття.

Якщо Ви зробили покупку у фізичному магазині взуття “ЕЛЕГАНТ”, то в разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну, Вам необхідно звернутися у магазин де був придбаний товар. При собі необхідно мати чек і товар в упаковці. Взуття має бути сухе і чисте.

Якщо ви зробили покупку в Інтернет-магазині “ЕЛЕГАНТ”, то в разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну, Вам потрібно заповнити форму і надіслати лист з фотографіями дефектів та чеку на електронну адресу info@elegantshoes.com.ua

При підтвердженні дефекту з провини Виробника на протязі встановленного гарантійного терміну, Продавець зобов’язується прийняти товар неналежної якості та діяти відповідно до статті 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Купуючи товари у нашому магазині, Ви погоджуєтеся з рекомендаціями по догляду і порядком експлуатації, а також гарантійними термінами. Порушення та невиконання правил і умов експлуатації веде до втрати права на гарантійні зобов’язання Продавця перед Покупцем. Усі гарантійні випадки розглядаються на користь Покупця, тільки якщо ним були виконані гарантійні зобов’язання!

Перелік дефектів шкіряного взуття, які виникають внаслідок порушення умов експлуатації споживачем:

  • наявні механічні пошкодження (опіки, порізи, потертості, проколи, розрив поверхні матеріалу);
  • деформація взуття внаслідок неправильного чи неакуратного носіння (деформація п’яткової частини, втиснута носкова частина) чи через вибір неправильного розміру, сушіння за високих температур, а також дії хімічних та інших речовин;
  • самостійний ремонт, окрім заміни набійок та приклеювання профілактичних підметок;
  • носіння взуття не у відповідний сезон (окрім всесезонного взуття).

При покупці взуття слід знати:

  • Промокання взуття з шкіряним верхом, а також взуття з клейово-прошивочним методом кріплення підошви не є причиною для звернення з претензією.
  • У магазинах претензії по якості не приймаються при недотриманні правил експлуатації, транспортування, зберігання взуття, якщо його носять з нестандартною формою (розміром) стопи.
  • Можливе фарбування устілок або підкладки не є браком.
  • На деталі які вимагають дрібного ремонту та на устілки, шнурки, набійки (так як вони є змінними деталями) гарантія не поширюється.

У разі закінчення гарантійного терміну або у разі виявлення дефектів, які виникли внаслідок порушення умов експлуатації товару Покупцем, звернення з приводу недоліків не розглядаються!

Обмін та повернення товару належної якості

Після отримання замовлення чи покупки, Покупець має право на обмін чи повернення товарів належної якості відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Товар можна обміняти або повернути:

  • Протягом двох тижнів (14 днів) з моменту покупки.
  • Товар не повинен мати пошкоджень та мати оригінальний вигляд. Взуття повинно бути новим без ознак експлуатації на вулиці або у приміщенні.
  • При поверненні товару потрібно надати чек, який був отриманий у магазині при покупці або у пакунку з товаром при Інтернет-замовленні.
  • Товар повинен мати оригінальне пакування.

У разі недотримання цих вимог, товар на обмін та повернення не приймається!

Обмін та повернення товару належної якості при замовленні у Інтернет-магазині взуття Елегант

Ви можете відмовитися від вашого замовлення з будь-якої причини і повернути товар належної якості (взуття не ношене, має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не рахуючи дня покупки.

Моментом оплати вважається:

  • оплата післяплати у службі доставки;
  • зарахування грошових коштів на безготівковий банківський рахунок Продавця.

Якщо клієнт вже після отримання замовлення, через деякий час, але не більше ніж 14 діб після покупки, бажає зробити обмін або повернення товару, то існує зручна та проста процедура: клієнт заповнює відповідну заяву та відправляє службою доставки товар, що хоче повернути чи обміняти за свій рахунок. Лише після цього магазин відправляє необхідний товар клієнту у разі обміну.

Якщо товар на який обмінюється має більшу вартість, клієнт доплачує необхідну суму, якщо має меншу вартість — магазин відправляє гроші переказом на вказану банківську картку або грошовим переказом.

У разі повернення товару відшкодування коштів Покупцю здійснюється протягом 7 днів з моменту розірвання договору куплі-продажу, згідно зі  ст. 9 “Закону про захист прав споживачів” тим самим способом, яким була сплачена покупка.

Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Якщо доставка не буде сплачена, ми не зможемо отримати товар і повернути ваші кошти!

Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:

Ви обрали: оплата готівкою або післяплата.  Для цього достатньо вказати накладений платіж (вартість товару по чеку) при відправленні повернення у відділенні служби доставки та оплатити зворотню доставку.

Наш менеджер при отриманні перевірить товар на відповідність вимогам належної якості і відправить Вам суму післяплатою (оплата переказу грошових коштів здійснюється за рахунок клієнта) . Ви зможете забрати суму в тому ж відділенні служби доставки, з якого було зроблено повернення. Якщо доставка не сплачена клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо отримати товар!

Ви обрали: оплата по безготівковому розрахунку. При відправленні повернення товару у відділенні служби доставки, післяплата не вказується. Сума за чеком буде повернута на карту, з якої був здійснений платіж, після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості. Якщо доставка не сплачена клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо отримати товар!

Будь ласка, зверніть увагу, що в будь-якому випадку, коли Ви відправляєте повернення, необхідно повідомити нашому менеджеру: номер Вашого замовлення, артикул, який повертаєте, і номер ТТН (товарно-транспортна накладна).

Нормативні акти