Гарантія, обмін та повернення

Гарантія

Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” інтернет-магазин взуття “ЕЛЕГАНТ” та магазин взуття “ЕЛЕГАНТ” (Продавець) надає гарантію 30 діб на виявлення фабричних недоліків.

Гарантійний термін — це термін, протягом якого виробник та продавець бере на себе обов’язок заміни відповідної продукції або її безкоштовного ремонту у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з провини виробника. Якщо ремонт або заміна не може бути виконана, покупець може вибрати інший товар, який є у наявності або повернути гроші.

Гарантійний термін експлуатації взуття починається з дня продажу через роздрібну мережу, інтернет-магазин або з початку сезону:

  • Зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня.
  • Літній сезон — з 15 травня по 15 вересня.
  • Весняне-осінній сезон — з 15 вересня по 15 листопада; з 15 березня по 15 травня.

Гарантія на взуття придбане не в сезон (наприклад, на розпродажі) починається з дати початку наступного сезону, який відповідає придбаній парі взуття.

Якщо ви зробили покупку в Інтернет-магазині “ЕЛЕГАНТ”, то в разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну, Вам потрібно надіслати лист з фотографіями дефектів на електронну адресу info@elegantshoes.com.ua

При підтвердженні дефекту з провини виробника, Продавець зобов’язується діяти відповідно до статті 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Купуючи товари у нашому магазині, Ви погоджуєтеся з рекомендаціями по догляду і порядком експлуатації, а також гарантійними термінами. Порушення та невиконання правил і умов експлуатації веде до втрати права на гарантійні зобов’язання Продавця перед Покупцем. Усі гарантійні випадки розглядаються на користь Покупця, тільки якщо ним були виконані гарантійні зобов’язання!

Перелік дефектів шкіряного взуття, які виникають внаслідок порушення умов експлуатації споживачем:

  • наявні механічні пошкодження (опіки, порізи, потертості, проколи та інше);
  • деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння за високих температур, а також дії хімічних та інших речовин;
  • самостійний ремонт, окрім заміни набійок та приклеювання профілактичних підметок;
  • носіння взуття не у відповідний сезон (окрім всесезонного взуття).


У разі закінчення гарантійного терміну або у разі виявлення дефектів, які виникли внаслідок порушення умов експлуатації товару Покупцем, звернення з приводу недоліків не розглядаються!

Обмін та повернення

Після отримання замовлення чи покупки, Покупець має право на повернення та обмін товарів належної якості відповідно до ст. 20 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Товар можна повернути або обміняти:

  • Протягом двох тижнів (14 днів) з моменту покупки.
  • Товар не повинен мати пошкоджень та мати оригінальний вигляд.
  • При поверненні товару потрібно надати чек, який був отриманий у магазині при покупці або у пакунку з товаром при Інтернет-замовленні.
  • Товар повинен мати оригінальне пакування.

У разі недотримання цих вимог, товар на обмін та повернення не приймається!

Обмін та повернення при замовленні у Інтернет-магазині Елегант

Якщо клієнт вже після отримання замовлення, через деякий час, але не більше ніж 14 діб після покупки, бажає зробити повернення або обмін товару, то існує зручна та проста процедура: клієнт відправляє Новою Поштою товар, що хоче повернути чи обміняти за свій рахунок. Лише після цього магазин відправляє необхідний товар клієнту безкоштовно в разі обміну.

Якщо товар на який обмінюється має більшу вартістю, клієнт доплачує необхідну суму при отриманні на Новій Пошті, якщо має меншу вартість — магазин відправляє гроші переказом на вказану банківську картку або грошовим переказом Новою Поштою.

Ви можете відмовитися від вашого замовлення з будь-якої причини і повернути товар належної якості (взуття не ношене, має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не рахуючи дня покупки.

Повернення коштів клієнту здійснюється протягом 7 днів з моменту розірвання договору, згідно зі  ст. 8 “Закону про захист прав споживачів” тим самим способом, яким була сплачена покупка.

Моментом оплати вважається:

  • оплата післяплати у службі доставки “Нової Пошти”;
  • зарахування грошових коштів на безготівковий рахунок.

Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Якщо доставка не буде сплачена, ми не зможемо отримати товар і повернути ваші кошти!

Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:

Ви вибрали: оплата готівкою  (У відділенні “Нової Пошти” або кур’єру при отриманні замовлення). Для цього достатньо вказати накладений платіж (вартість товару по чеку) при відправленні повернення у відділенні “Нової Пошти” та оплатити зворотню доставку.

Наш менеджер при отриманні перевірить товар на відповідність вимогам належної якості і відправить Вам суму післяплатою (оплата переказу грошових коштів здійснюється за рахунок клієнта) . Ви зможете забрати суму в тому ж відділенні, з якого було зроблено повернення. Якщо доставка не сплачена клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо отримати товар!

Ви вибрали: оплата по безготівковому розрахунку. При відправленні повернення товару у відділенні “Нової Пошти”, післяплата не вказується. Сума за чеком буде повернута на карту, з якої був здійснений платіж, після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості. Якщо доставка не сплачена клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо отримати товар!

Будь ласка, зверніть увагу, що в будь-якому випадку, коли Ви відправляєте повернення, необхідно повідомити нашему менеджеру: номер Вашого замовлення, артикул, який повертаєте, і номер ТТН (товарно-транспортна накладна).